18. fejezet - Fenyegető jövőkép

Posted by A. J. Cryson Címkék:

Íme a folytatás! A titkok egyre csak gyűlnek, ám még korántsem fogytak el! :D Ráadásul addig kuszálom a szálakat, hogy én magam sem tudom, mi lesz ebből, egyedül a nagyon nagy vonalakbeli végkifejlet van meg! :D A jelenésről direkt nem adok képet, mert akkor rögtön tudnátok, hogy kiről van szó, és úgy nem izgi a dolog, de találgatni lehet, ahogy a lenti kérdőjeles karakterekről is! (Főleg a felső kettő) :D Mindhárom esetben sorozat-béli "emberkékre" gondoljatok. :)
Egy kis érdekesség: Barin vezette Arthurt Avalon szigetére, miután a király megölte az áruló Mordredet és Bedivere-rel visszaküldte a Tó asszonyának Excaliburt, mert ő maga is súlyosan megsérült. :)
Várom a véleményeteket!
Enjoy!

— Hűha! – csúszott ki Prue ajkain alig hallhatóan. A szemem sarkából rásandítva láttam, hogy elbűvölten bámul a hirtelen sárkányból lett férfira, aki valóban jó képű volt, én mégsem tudtam rá ekképpen tekinteni.
— Úrnőm, talán egyszerűbb lenne, ha visszatérnénk otthonodba, bizonyára családod többi tagját is érdekelni fogja a történet. – javasolta Barin rendíthetetlen nyugalommal, mire én zúgó fejjel bólintottam rá az ötletre.
— De ezt az úrnőm-dolgot nem hagyhatnánk el? – húztam el a szám a gondolatra, hogy folyton a titulust hallgassam. – Esetleg tegeződhetnénk is!
— Örömmel! – mosolyodott el, így komor vonásai végre megszépültek. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel, aztán karoltam Matthew-ba, aki mindvégig némán, bizalmatlanul méregette újdonsült ismerősünket.
— Mi a baj? – kérdeztem halkan a sráctól.
— Nem bízik bennem – válaszolt bátyám helyett Barin, mire felvont szemöldökkel pillantottam a srácra.
— Megnyugodhatsz, a hely gonoszságán kívül semmi mást nem érzek. Barin tökéletesen jó, de legalábbis semleges. – nyugtatta meg Prue a bátyját, bár, ahogy láttam, nem sikerült minden kétséget eloszlatnia.
— Menjünk! – húztam magammal a ládákhoz, hogy visszapakolhassuk a rengeteg szétszórt pergamentekercset. Hallottam, ahogy Barin lezárja a kis helyiséget, majd Prue-val csatlakoztak hozzánk.
— Mondd, nem… nem lehetne, hogy… Nem tudnád elkészíteni az én családfámat? Azt mondtad, teljesíted a kívánságaimat – fordultam a sárkányférfi, vagy férfisárkány felé.
— Azért vagyok, hogy segítselek a neked kijelölt utat végigjárni. – válaszolt sejtelmesen. – Hogy a teljes igazságot meg tudd, még nem állsz készen.
— Remek, akkor miért jelentél meg egyáltalán? – morogtam, miközben az utolsó tekercset is a ládába hajítottam, majd lecsuktam a tetőt. A wicca jel azonnal mozgásba lendült, s mikor a zár kattant, egy utolsó pillantást vetve rá álltam fel.
— Mert eljött az időm.
— Az időd? Mire?
— Hogy csatlakozzak Hozzád.
— Mégis, miért?
— Hagyd, ennél többet nem fog mondani. Inkább menjünk! – csitított Wyatt, és kézen fogva vezetett a kijárat felé. Örültem, hogy végre magunk mögött hagyjuk ezt a hátborzongató helyet, és úgy tűnt, ezzel Prue is így van.
— Végre. Remélem, jó darabig nem kell idejönnünk – sóhajtott fel, mikor becsuktuk az ajtót.
— Most is a te ötleted volt. – emlékeztettem a lányt, mire csak egy fintort kaptam válaszul.
— Öhm, izé… Barin! Tudsz teleportálni, vagy téged is vigyünk? – fordult a férfi felé Matthew, miután belém karolva kapott észbe.
— Nem teleportálok, mindazonáltal nincs szükségem szállításra, menjetek csak!
Az apró fénypontok között még éppen láttam őt valamint Prue-t eltűnni, majd a kúria nappalijában találtam magam. Ez után tűnt fel húgom, illetve újdonsült mentorom.
— Anya, megjöttünk! És nem fogod elhinni mit találtunk! – kiabált Matthew a konyha felé, ahonnan szokás szerint fantasztikus illatok áradtak felénk.
— Csak nem családfát? – hallottam Phoebe Halliwell mosolygós hangját, majd az átjáróban megjelent magam a nő is, azonban, mikor meglátta vendégünket, lehervadt arcáról a mosoly.
— Nyugi, nem démon! – előztem meg a kérdést.
— Akkor kicsoda? – nézett végig Barinon az anyja mellett megjelenő Penny. – Prue, veled még később számolok, lekéstük a filmet! – pillantott a lányra szemrehányón.
— Jajj, tényleg! Ne haragudj, teljesen elfelejtettem, de ez kárpótolni fog, hidd el! – ölelte meg nagynénjét, majd unokatestvérét Prue, aztán eltűnt a konyhában.
— Anya, gyere már! Ráérsz utána főzni! – hallottuk a hangját, miközben leültünk a kanapéra és a fotelekbe, s pár másodperccel később Piper is megjelent, hogy a maga gyanakvó tekintetével méregesse az idegent.
— Meséljetek!
— Na, szóval, családfát nem találtunk, viszont Konstans jóvoltából megismerkedtünk Barinnal – kezdtem bele a történetben, a mondat végén az említett felé pillantva, miközben a semmiből előtűnő macska az ölemben elhelyezkedve fogott dorombolásba.
— Barin? – visszhangozta Piper.
— Angela mestere vagyok. Az egyik utolsó tagja a Zöld Sárkány Rendnek.
— Zöld Sárkány Rend? Róluk olvastam a VS-ben. Emlékszel, Prue, te mutattad, és le is hurrogtalak, hogy milyen hülye könyvet találtál.
— Igen, tényleg! Még egyeznek is a dolgok! A rendtagok képesek sárkánnyá változni, gondolatban kommunikálni az általuk kiválasztott egyénnel, több ezer évig képesek életben maradni, ha egyfajta hibernációhoz hasonló, mély álomba merülnek, és mindig sorsdöntő események előtt bukkannak fel. – sorolta Prue fejből a jellemezőket.
— Jesszus, hugi, te minden könyvet bemagolsz, ami a kezedbe kerül? – szörnyülködött Matthew.
— Nem mindet, csak azt jegyzem meg, ami érdekel! – válaszolt a lány sértődötten.
— Vagyis mindet. – nyugtázta a fiú.
— Nem ez a lényeg! – vágott közben Piper, míg Prue nyelvet öltött bátyjára. – Milyen sorsdöntő eseményről van szó?
— Nem áll módomban elmondani, csak, ha már itt az ideje. A kezdetektől fogva segítem Angela családját, ha szükségük van rám.
— Honnan tudod, hogy most segítened kell? – kérdezte Penny.
— Onnan, hogy Angela megkeresett.
— De hát véletlen volt!
— Az nem számít. Nincs szükség konkrét segítségkérésre. Konstans tudta, hogy ideje felbukkannom, hát rásegített a dologra.
— Azt mondod, ismered Angie családját. Lehet, hogy azért kellett most a színre lépned, hogy elmondhasd, kik a szülei. – próbálkozott Phoebe. Barin elmosolyodott, azonban néma maradt.
— Honnan tudod, hogy nem ez az ok? – kérdezte a nő, mentorom azonban makacsul hallgatott.
— Rendben, akkor mit tudhatunk?
— Amit eddig elmondtam. Angelára, ahogy Wyattre is, nagy tettek várnak még, és csak rajtuk múlik, hogy ezek jók, vagy rosszak lesznek. Én azért vagyok itt, hogy segítsek Angelának a helyes útra találni, és, ha kell, akkor Wyattnek is.
— Remek, mintha nem lenne így is bonyolult az életünk! – morogta Matthew, amivel mélyen egyet értettem.
— Ha arra a jövőre célzol, amiben Wyatt gonosz lesz, azt mi elhárítottuk. Gideon nem tudta őt bántani – mutatott rá Piper, és érződött a hangjában az aggodalom.
— A jövő megváltozott – bólintott rá Barin. – Ám a múlt is, hiszen abban az alternatív világban Angela és a Halliwell koven nem ismerte egymást ilyen jól.
— Ezzel most arra célzol, hogy én fogom Matthew-t a rossz útra csábítani? – kérdeztem mellékesen, ám, mikor Barin ismét hallgatással felelt, elöntött a rémület.
— Ugye, nem? Barin! – csattant a hangom, és éreztem a belőle áradó rémületet, ahogy a többiek döbbenetét is észrevettem.
— Mint mondtam, ez csak tőletek függ!
— A fenébe is, hogy várhatod el, hogy jól döntsünk, ha egyáltalán nem segítesz? Miért vagy itt tulajdonképpen?
A férfi végignézett rajtunk, mielőtt válaszolt volna, ám Piper beléfojtotta a szót.
— Egyszer már megakadályoztuk, hogy a fiam legyen a legfőbb gonosz, nem hagyom, hogy ez kárba vesszen! Egyikük sem válik gonosszá!
— Angie ráadásul egyszer már választott. – tette hozzá Phoebe, utalva a Fallaciuszos esetre.
— Hmm, talán mégis korai volt a megjelenésem. – töprengett hangosan Barin.
— Nehogy azt merd mondani, hogy felejtsük el ezt a délutánt, Te pedig szépen visszamész a barlangodba aludni, mert esküszöm, nagyon megbánod, és minden jövőbeli gonoszságomat ellened fordítom! – fenyegettem meg türelmem vesztve. A gondolat, hogy így háláljam meg a Halliwellek kedvességét, hogy a jövőben átálljak a démonok oldalára, ráadásul magammal rántsam Matthew-t is, elviselhetetlen volt.
A beálló csend maga volt a pokol. Másodpercek teltek el súlyok némaságban, aminek egy férfi vetett véget. Minden riadt és sötét gondolatom eltűnt, ahogy megláttam a Piper mögött feltűnő jelenést. A magas, fekete hajú férfi hasonlított egy szellemre, mert ugyanolyan átlátszó volt, valami mégis azt súgta, mással van dolgunk.
— Szellem! Vagy hasonló. – jelentettem ki felemelt hangon, és a jelenésre mutattam, mire mindenki odanézett.
— Hol, Kicsim? Én nem látom. – mondta Phoebe.
— Pont ott! Nem igaz, hogy nem látod, nem olyan átlátszó! – a férfi, aki eddig merengve bámulta Phoebe-t, most rám emelte a tekintetét. A szürkés tekintetben megvillant valami.
— Én sem látom. – mondta Prue, pedig egyértelműen a mutatott irányba nézett.
— Nem kell tőle félned, nem tud ártani senkinek. Nem is akar. – nyugtatott Barin, anélkül, hogy akár a pillantását a jelenség felé fordította volna – ami most, ahogy jött, úgy tűnt el.
— Hol van? Hogy néz ki? – kérdezte Matthew.
— Már eltűnt. Honnan tudod, hogy nem bánt? Ki ő? – faggattam Barint, nem sok reménnyel.
— Ennek sincs itt az ideje, de hamarosan választ kaphatsz a kérdésekre! Nem mondom, hogy ne foglalkozz vele, mert ezentúl többször is látni fogod majd, de nem kell félned tőle. Most mennem kell, ha szükséged lesz rám, itt leszek! – ígérte, aztán mielőtt visszatarthattuk volna, eltűnt.

5 megjegyzés:

  1. csillus.

    szia!
    örülök h hoztál fejit.:D és ráadásul nagyon-nagyon jóó lett. sztem a szellemnek tuti van vmi köze Angie családjához.. talán rokona? nem tudom. majd kiderül :D kezdenek beindulni az események :D:D
    siess a kövivel.
    pusssz<3

  1. Katarina

    Kedves A.J., minden kívánságom úgy teljesüljön, ahogyan ez:-DDD Az epizód ugyanolyan izgalmas és élvezetes olvasmány volt, mint az eddigiek, a Tőled megszokott, nagyon magas színvonalon megírva. Nem túloztál a múltkor, egyelőre tényleg csak a rejtélyek szaporodnak, nem baj, persze, ez is izgalmas. Barin nekem nagyon tetszik, érdekes szereplő. Azt eddig is tudtam, hogy Angie nagy tettekre hivatott, és egyre kíváncsibb vagyok, hogy pontosan ki ő, milyen háttérrel, mekkora hatalommal rendelkezik.
    Egyetlen apró észrevételt engedj meg nekem:
    "— Mint mondtam, ez csak rajtatok függ!" - ez így nem helyes. Vagy "rajtatok múlik", vagy "tőletek függ", de olyan nincs, hogy rajtatok függ, illetve csak akkor, ha valami szó szerint rajtuk függ, tehát lóg.:-D
    Köszönöm az élményt, nagyon várom a folytatást!
    Katarina

  1. A. J. Cryson

    Csillus, köszönöm a komit! :) Nem, a szellem semmilyen rokoni formában nem kapcsolódik Angie-hez, inkább a Halliwellekhez, főleg az egyik nővérhez. :D

    Katarina, köszönöm a véleményt, és a javítást is. Én leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy mi is az a nagy tett, mert arról még nem igazán van fogalmam... bár... a most eszembe jutott szállal talán lehet majd kezdeni valamit. :D Ja, és ajánlom figyelmedbe a jelenést, mert vele talán egy újabb "kívánságod" teljesült. :D Már, ha még nem felejtkeztél el Róla! :D ;)

    A.J.

  1. Katarina

    A.J.! Cole???:-DDD

  1. Noriko

    Szia A.J.!^^
    Ha a jelenés az, akire gondolok, akkor most háromszoros hurrá, mert imádom! *.* Nagyon tetszett ez a fejezet is és Barin egyszerűen zseniális! olyan igazi sejtelmes segítő, aki először az ember idegeire megy azzal, hogy nem árul el semmi lényegesnek tűnőt. Aztán gondolom majd lesz még segítő szerepe, bár ez majd kiderül. :D Nagyon tetszett és rohanok tovább olvasni! (miért nem lehet ilyen kötelezőket adni a suliban, sokkal egyszerűbb lenne az élet! XDXD)
    Noriko=^.^=

Megjegyzés küldése