kis plusz

Posted by A. J. Cryson Címkék:

Sziasztok!

Ez előző részhez elfelejtettem beilleszteni a képet, ami a jóslathoz adott ihletet. Íme:
Illetve a segítségeteket szeretném kérni! Nem vagyok megelégedve a Wyattet ábrázoló képpel, egyszerűen mondva, nem tetszik, nem látom benne a srácot. Viszont számomra Wes Ramsey sem Wyatt, valamint az interneten sem a megfelelő fickókat találom, bár a mai Jesse Spencer kamaszkori kép, talán érinti azt a bizonyos lécet.
Szóval, ha van elképzelésetek, hogy ki lenne jó a mi fényőr-boszinknak, akár név, akár csak egy kép, írjatok e-mail (billbosy[kukac]citromail[pont]hu) vagy ide hozzászólást, lehet, hogy a Ti jelöltetek lesz az igazi Wyatt Matthew Halliwell! :)

A.J.

3 megjegyzés:

  1. csillus.

    szia!
    én a kedvenc színészeimet szívesen látnám (Matt Lanter vagy Ian Somerhalder vagy Chace Crawford)
    de te döntsd el! :) én Rád bízom!
    puszi. <3

  1. Katarina

    Kedves A.J.!
    Lecserélted Angie-t!:-((( Egyébként nem rossz választás:-DDD A többi kép is OK, Alyssáról egész komoly fotóalbumot gyűjtöttél össze. A fiatal Leo diCaprio mint Wyatt? Ezt a te sztorid, a te ízlésed, de ez a kép speciel nekem is tetszik. Szóval: nekem bejön a design, és a sztorit várom, nagyon várom tovább!
    Katarina

  1. A. J. Cryson

    Igen, és sajnálom, tetszett nagyon a vörös lányka is, de valahogy mégsem éreztem azt, hogy 100 %-ig ő a megfelelő. :( Alyssáról nem én gyűjtöttem össze a képeket, a diavetítés rosszalkodott, és nem engedte kiválasztani a fotóalbumot, konkrétan nem jelezte, hogy létezik, ezért kerestem kulcsszóra, és így került bele az az egy esküvős kép, amit végülis nem bánok, csak rossz albumhoz irányít. :)
    Leo, hát igen. :D Hirtelen megijedtem, hogy nem tetszik, aztán megnyugodtam. :) Egye fene alapon kerestem róla képeket, és eléggé meglepődtem, mikor rájöttem, hogy: "Úristen, szőkésbarna, hosszú haj, és valahogy ilyennek él a képzeletemben Wyatt." :) Viszont még mindig nem teljesen 100 %, hogy ők maradnak a szereplők. :)
    A folytatást írom, gőzerővel, remélem, sikerült titeket meglepni. :D
    Puszi, A.J.

Megjegyzés küldése